Zbog nedostatka životnog i prometnog iskustva, djeca predškolske i rane školske dobi česte su žrtve prometnih nesreća.
Dječje sposobnosti prosuđivanja, predviđanja i odlučivanja su nedovoljno razvijene da bi mogla shvatiti opasnosti u prometu i adekvatno reagirati u određenoj situaciji.
Rano i sustavno razvijanje prometne kulture može doprinijeti sigurnosti djece u prometu, a osobito je važno u šestoj godini života jer će polaskom u školu djeca postati samostalni sudionici u prometu.
Skupina „Sovice” posebno se usmjerila na razvoj opće prometne kulture djece i pripremu djece za samostalno i sigurno sudjelovanje u prometu kao pješaci i putnici u vozilima.
Zadaće su usmjerene na osvješćivanje mogućih opasnosti koje djeci prijete u igri na javnim površinama, u kretanju ulicom i u vozilima, razvoj opreza i osjećaja odgovornosti za vlastitu sigurnost u prometu, upoznavanje prometnih znakova važnih za pješake i uloge prometnika, ovladavanje osnovnim prometnim pravilima u kretanju ulicom i snalaženje u različitim prometnim situacijama.
U sobi dnevnog boravka omogućili smo djeci aktivno učenje uz pomoć različitih didaktičkih materijala i medija: didaktičke igre, slikovnice, priče, zagonetke, radni listići, plakati…
Djeca su posebno uživala u aktivnostima izrade prometnih znakova, korištenju različitog materijala za prometne igre i vježbe…
Također, proveli smo istraživačke aktivnosti u okolini – promet i prometni znakovi u okolini vrtića, sigurne i nesigurne ulice u naselju, kao i praktične vježbe u prometu kroz šetnje mjestom. U tome nam je pomogao policajac Dario Gazibara koji je djeci objasnio kako se u prometu treba ponašati te im pokazao funkcije u policijskom autu i kako što funkcionira.