Matematika je već od najranije dobi u neposrednoj djetetovoj blizini, pri susretu s prvim oblicima, likovima, bojama, veličinom, količinom i težinom.Iako dijete jasličke dobi ima najveću potrebu ovladati kretanjem, kroz to kretanje upoznaje svijet. Vrlo brzo tijekom svog razvoja dijete ima potrebu prebrojavati,svrstavati, odvajati, koristiti brojeve,upoznati pojam vremena, čime dolazi do novih spoznaja. Matematika je prisutna u igrama građenja,glazbenim,pokretnim i dramskim igrama,didaktičkim i manipulativnim igrama te svim vrstama istraživačkih igara. Izuzetno je bitna uloga odraslog (roditelja i odgojitelja) kako će taj svijet matematike pojasniti i približiti djetetu te učiniti ga zanimljivim. Potrebno je poznavati dijete, njegove interese i potrebe te tako osmisliti ciljane i funkcionalne poticaje i sredstva za aktivnosti iz kojih će dijete učiti.
Tako dijete ima mogućnost :
- prepoznati i imenovati osnovne geometrijske oblike
- klasificirati po jednom ili više kriterija
- baviti se serijacijom(sposobnost nizanja predmeta prema nekom mjerljivom svojstvu) i nizanjem predmeta
- usvajati pojam količine
- uparivati količinu s brojem
- brojati i prebrojavati
Ponuđeni poticaji, koje ćete vidjeti u galeriji fotografija, s kojima djeca manipuliraju, osim spoznajnog dotiču sva razvojna područja; vizualnu percepciju, organizaciju prostora i u prostoru, finu motoriku, socioemocionalni razvoj (suradnju i osjećaj uspješnosti),razvoj pažnje i koncentracije te jezika i govora.