Jesen se ušuljala u naš vrtić, a „Pčelice“ su joj širom otvorile vrata i pustile je u svoju sobu. To je vrijeme kada u prirodi imamo najviše plodova i kada najviše uživamo u bojama. Što je jesen, kako ona izgleda, i čega sve ima, našim je „Pčelicama“ nepoznanica. Kako bi im dočarali jesenski ugođaj, čitali smo im zanimljive i kratke slikovnice iz kojih su mogli naučiti i nove riječi, a zadaća slikovnica je da potiču govorni razvoj i proširuju rječnik. Upotrebljavajući jesenske plodove poput kestena, lješnjaka, kukuruza, osmislili smo niz različitih aktivnosti kroz koje su djeca razvijala finu motoriku šake (slagarice od dva ili tri dijela, „Otkrij životinju“, zatim didaktičke igre; „Umetni ježu bodlje“ , „Nahrani vjevericu“): Promatrali smo jesenske plodove koristeći sva osjetila (opip, njuh, vid, okus) te ih kasnije koristili u simboličkoj igri kuhara. Usvajali smo i boje razvrstavanjem, odnosno kategorizacijom lišća po zadanoj boji.
Djeca uče brže ako im je pri tome sadržaj slikovit i zanimljiv, a kasnije u igri djece stječe iskustvo komunikacije, što je preduvjet za nove spoznaje i stjecanje socijalnih vještina. „Pčelice“ su se okušale i u likovnim aktivnostima, oslikavajući lišće i bojali češere koji su kasnije postali ježići, a sada nam krase sobu te otiskivali ruke koji su se pretvorili u žirove. Osmislili smo i devet jesenskih „Pčelica“ koje predstavljaju svako dijete u skupini. Pjevali smo i prigodne pjesme vezane uz jesen, kao i igrali pokretne igre poput „Boc, boc iglicama“ kojoj se uvijek vesele. U svim navedenim aktivnostima djeca su aktivno sudjelovala istražujući ponuđene aktivnosti, razvijali koordinaciju oko-ruka, finu i grubu motoriku, vizualnu i taktilnu percepciju, poticali koncentraciju, maštu i kreativnost te bogatili fond riječi. A kako je jesen zaista lijepa, „Pčelice“ su uživale u šetnjama upijajući zrake jeseni.